torsdag, oktober 19, 2006

where i am

och jag har sjukt mycket att göra, plugga och jag är nu inne på dagens femte kopp kaffe.
önskar mig själv lycka till med att somna.

fast det klart, jag har ju inte riktigt tid att sova inatt heller.
jag är helt klart för bra på att skjuta upp saker.

dagens matintag: 5 knäckemackor och lite ris med en halv panerad fiskfilé.
dagens dryckintag: 5 koppar kaffe, 4 glas vatten
sömnintag de senaste två nätterna: cirkus 5 timmar
sömnintag inatt: 3 timmar?
förståelseandel av det som tvunget ska in i hjärnan till imorgon: cirkus.... ingenting alls?

mitt liv går verkligen som på räls nu.
(okej, jag erkänner, jag var lite ironisk där i sista meningen.)

1 kommentar:

sara sa...

tenta imorgon? (I have...)

lycka till!

(och sov gärna lite mer än 3 timmar, det brukar löna sig..)