söndag, augusti 13, 2006

here we go

andra poolpartyt på sju dagar (trots att jag hellre hade legat hemma i soffan), rätt okej antar jag, apple martinis i sommarregnet, blickar blickar, åh alla dessa blickar jag vill bara strypa er och skrika förstår ni inte hur patetiska ni är men jag tänder ändå cigaretter åt killar i poolen,
k#1 - men jag vill ju ha den i munnen
k#2 - haha, så du vill ha den i munnen? så får du ju inte säga
k#1 - haha
trassel - suck, leende
kille #2 - fast jag vet inte, du lilla trassel kanske går med på det, flörtblinkar, du kanske gillar att ta den i munnen
trassel - nej tack, går

lite senare, hämtar öl åt andra killar, dom säger vilken service, jag ler konstlat, säger var är dricksen då? kille spänner blicken i mig säger vill du ha den i pengar eller á natura?
jag ler lite mer konstlat, spänner blicken i honom, pengar blir jättebra, ler och går igen, med nävarna tryckta längs sidorna för att inte slå till honom eller mig själv, för fan jag är ju lika patetisk jag.
men vad fan tror du att jag ska säga? åh, nämen á natura är den enda valuta som gäller för mig, kom så går vi in på toan och kör en omgång blink blink?
jag tycker om att ligga i min soffa. själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

så målande.
så mansgrisigt.