onsdag, juli 19, 2006

and when you come around, baby i've been so blue

hej jag är fröken charmig. jag kan inte ens kontrollera det längre.
jag börjar bli lite smått trött på mig själv.
sättet som jag brukar lägga huvudet på sned på och blinka lite med ögonen och le le le och få dig att känna dig som om du vore bäst och allt i världen, det sättet börjar bli lite töntigt.
sättet som du ler tillbaka och tittar på mig som om jag vore bäst och allt i världen börjar känna lite falskt.
och ja, jag kan få dig att skratta, precis när du vill, men jag vet att du kommer bli besviken när skämten är slut och bara mitt hårda kalla jag finns kvar.

jag börjar bli lite trött på det här.

3 kommentarer:

Fia sa...

word

Anonym sa...

Du skriver väldigt bra

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»