torsdag, juli 20, 2006

and when you come around, baby i've been a fool

trött.

lång dag. gick hurtigt nog upp klockan åtta och gav mig ut och joggade med L direkt, sedan bar det av till ICA för frukostköp som vi tog med oss ner till havet där vi latade oss några timmar. sedan var det jobb. chefen är galen och försöker pracka på mig mer jobb. men nu säger jag nej, jag ska banne mig vara ledig nästa vecka, så det så.

och när min jobbarkompis V's flickvän helt plötsligt kommer in, bara för att säga hej och han snabbt lutar sig fram för att pussa henne helt lätt och försktigt på munnen så griper den där känslan tag om min magsäck snabbare än snabbast och illamåendet kommer och tankarna kommer lika snabbt de och plötsligt är jag fast i G igen och jag måste gå därifrån och slå mig själv lite brutalt och säga åt mig att sluta.

och G bjöd ut mig på bio. via mail. que?
jag förstår absolut ingenting, men nej inte tänka mer på det, tränga tränga tränga tränga bort mina tankar (sjunger med sudda sudda sudda sudda bort din sura min-melodi)

och...

1 kommentar:

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»