måndag, juni 19, 2006

färdlektyr

A är inloggad. han skriver inget. jag skriver inget. jag tror han förstått att han inte förstår. han kanske har tröttnat. jag vet inte vad han förväntar sig, men vad det än är har jag knappast levt upp till dom på sistone. jag tycker om A. jag betraktar honom som en vän. jag vet inte vad han betraktar mig som. men jag tycker mig känna igen den här situationen... men fuck it.

det här är en sådan där inte-göra-nåt-dag. nu när ingen är hemma kan jag unna mig att bara låta dagarna gå utan att få dåligt samvete. well, träning blir det i alla fall. om en och en halv timme. jag försöker att tycka att det är roligt. och på sistone har det blivit lite roligare.

på tv dansar rhianna runt i en grön klänning. jag vill ha den där klänningen. den är sjukt snygg. hela den där videon är rätt snygg. men klänningen är snyggast.

ohohoh, nu är det dags att slappa lite mer. whoa, OC är på tv. perfa. A - du får vara. jag kan inte ge dig något just nu ändå.


om bara alla känslor varade så länge.

Inga kommentarer: