måndag, september 18, 2006

uhoh

och jag har ipoden i öronen när någon bakom mig plötsligt knackar på min axel, säger att någon ropar på mig därborta, jag vänder mig om och i en bil sitter gammalt ligg från i våras som tydligen har tillbringat 2 minuter med att ropa efter mig och jag tänker att kan du inte bara ge upp efter två gånger som alla andra så jag slipper dig? men istället klistras leende på och han klagar på att det var för länge sedan och jag håller med och försöker att inte komma ihåg att jag ignorerade alla hans samtal, sms och blockade honom på msn, och han vill köra mig hem och jag måste komma på jättedåliga anledningar att inte hoppa in i bilen med honom, been there, done him, bokstavligt talat, men gud, vad är det med killar och signaler?

jag. är. inte. intresserad. av. dig. och. har. aldrig. varit.
du. var. vad. man. kallar. för. ersättningsobjekt.

och nej, det spelar ingen roll hur fin bil du har.

ett av partierna borde haft införandet av besöksförbud mot gamla ligg på deras agenda.
jag hade röstat på dem i alla fall.

1 kommentar:

sara sa...

haha, ja gamla ligg borde verkligen inte dyka upp överallt. helst inte ens klass första dagen på nya terminen på universitetet.