måndag, september 25, 2006

and when i see you, i really see you upside down

och jag slocknar i soffan och vaknar upp 14 timmar senare med så där ont i halsen som bara jag kan ha, när jag blir sjuk, varje gång jag blir sjuk (vilket händer rätt ofta nu för tiden).
och jag drar mig upp med ett huvud som hotar att spränga hela huset, bara för att inse att alla värktabletter är slut, och sedan inser jag att det är söndag och att alla apotek har stängt.
så jag lyckas göra en kopp te, sjukanmäla mig, och hamnar framför teven där två smådjävlar påstår att dom heter ibu & metin, ibu-metin, ibu-metin, ibu-metin och jag försöker få hjärnan att spränga sönder teven istället för sig själv men det fungerar inte.
jag hatar numera den där jävla reklamen.

och jag hatar verkligen att vara sjuk. verkligen.
och jag har verkligen inte råd eller tid att vara sjuk nu. verkligen inte.

Inga kommentarer: