tisdag, juli 04, 2006

you give and you give and you give up

och fanfanfan jag måste lära mig att inte svara i mobilen när chefen ringer, är nu påtvingad ett pass, trots att jag är ledig och jag vill ju inte jobba ikväll fanfanfan.
och min brist på aptit har lett till att jag äter jättelite vilket har lett till att mina jeans numera är lite lösare + att varje gång jag faktiskt äter något som innehåller kolhydrater så blir jag sjukt illamående vilket alltså är status trasselfia nu.
imorgon bär det av till frisören med burret och sedan ska det packas för helgens bravader. jag ska dränka mina sorger i ett hav av grym musik, alkohol & indiepojkar (om jag har tur kanske jag hittar någon surferboy tillochmed?)

men nu alltså, off to work. jag vill inte!


och bara sådär by the way så är det någon som ringer till min hemtelefon och lägger på. två gånger idag, en gång igår, lite då och då om jag kan minnas och jag börjar känna mig smått nyfiken.

Inga kommentarer: