tisdag, juli 25, 2006

i've got tears that are scared of the facts

måste sluta upp med det här, sluta dagdrömma och nattdrömma och sluta hoppas, annars kommer jag gå sönder när jag inser att han faktiskt inte har gjort slut med hondennya (för vad vet jag?) och jag fixar inte att gå sönder mer. måste bli av med tankarna, de som jag nästan var av med innan han den djäveln började ringa och maila och bjuda på bio, sluta varför gör du så här emot mig?

och när brorJ har sin avskedfest så kommer alla vara där, och om du är där med henne, med henne och inte med mig, vad gör jag då? gud, jag vet inte om jag vill gå, men jag måste gå för brorJ är min vän och han ska åka bort längelänge.

och så länge jag inte ser henne eller vet något om henne så är det lugnt, för då finns hon inte på riktigt, eller i alla fall inte inne i min hjärna, och då kan den där dumma realistiska drömmaskinen i min hjärna inte göra upp syner om hur du kysser hennes panna och kittlar hennes nacke och då behöver jag inte gå sönder ännu mer.

(snällasnällasnälla älska henne inte mer än vad du älskar mig)

Inga kommentarer: