tisdag, juni 20, 2006

don't forget to breath

isabell har fortfarande inte svarat på mitt sms angående om jag kan hämta mina hörlurar idag. just nu känns det som om jag aldrig någonsin kommer få tillbaka dom. och jag b e h ö v e r dom. jag har levt utan min ipod i över en vecka nu och jag fungerar inte ens som jag ska utan min ipod (med det inte menat att jag någonsin fungerar som jag ska)

vaknade vid tretiden inatt av att halsjäveln gjorde ont igen, så det är strepsils som gäller idag igen. uh.

det verkar kunna bli rätt okej väder idag. om inte isabell svarar så drar jag nog ner till kiosken och köper en tidning och ägnar dagen till att steka på altanen. sounds like a plan.
jag hade i och för sig inte haft något emot att gå ner till havet.
men i brist på någon att ligga där med (och brist på lust att ligga där med någon annan - och om man ligger själv så blir man betraktad som konstig och oj vad ordet ligga kan betyda två saker).

Inga kommentarer: