lördag, december 29, 2007

time is contagious, everybody's getting old

och jag är för tillfället upptagen med att springa runt i regnet på göteborgs gator, leta efter paljettiga saker till nyår, hitta en skomakare som kan klacka om mina favoritpumps innan nästa år, dricka för mycket vin och dansa till justice,
gå igenom vad som egentligen hände inatt/igår natt/i onsdags natt på stammiscaféet, äta chokladpraliner, klippa luggen lagom lång och rufsa i håret på min systerdotter när jag har lite tid över,
ligga skavfötters i säng sena timmar och planera resa bort nästa år,
och det som värmer mest är det faktum att hon vill ha med:
mig.

nästa år ska bli ett gott år,
eller hur?

puss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa år blir det godaste av alla år, visst? Visst! Puss som löfte på det.

eija sa...

nästa år blir något speciellt

puss

la linda sa...

det ska det absolut bli, stor kram och gott nytt år!