måndag, januari 22, 2007

2 kommentarer:

Daniel Storey sa...

jag har av någon anledning alltid tyckt att hon har varit underskattad, trots alla hyllningar. men det kanske egentligen bara är av mig. jag har faktiskt aldrig riktigt lyssnat på henne. men robyn är bra!

och vad jag letade! jag visste att den fanns någonstans i bakhuvudet. men jag kunde inte placera texten längre ner. sen snurrar itunes på shuffle och plötsligt kommer det! hon skriver, precis som du, ofta väldigt träffande. do you talk in the middle of seinfeld?

Chris sa...

jag har läst lite här ett tag och jag måste säga att du fängslar mig. ditt liv är, verkar vara, lika nedskalat som färgskalan här och jag gråter tyst av dina ord. de sätter sig som mjuka regndroppar på den tunnaste huden under ögonen och gör mig mjuk och kall.