söndag, juli 02, 2006

still on it

han ringde förut.
jag hade fullt upp och massa folk stod i kö på jobbet så jag fick klicka honom.
men han ringde.
varför?

jag tänker inte ringa tillbaka. vill han nåt så får han ringa igen.

men varför ringde han?

det är som om varje gång jag försöker släppa honom, så träffar jag honom och han säger något som får mig att undra / är han extremt närgången / råkar hans demo sitta i jobbets cd-spelare / ringer han ett underligt samtal / ja ni fattar.
det är som om han känner av att jag försöker gå vidare. och stoppar mig.

och visst, det är sjukt att jag kan undra så mycket över ett missat samtal.

men det gör jag ju, så vad ska jag säga?

för att försöka glömma allt det där; finns det något bättre än när det kommer in en het, brunbränd kille med solblekt rufs, låga surfshorts och extremt sjukt snygg mage och börjar flörta med dig när du skopar upp glass åt honom?

(svar nej)

1 kommentar:

Antira sa...

oh, dom där vet ju preciiis när dom ska höra av sig. föds dom md någon sorts radar och sjätte sinne eller vad?