måndag, juli 17, 2006

don't know why i'm still afraid, if you weren't real i would make you up

hemma igen efter en vecka i sus & grus, helt okej måste sägas. champagne & rödvin är allt mumma. men trött så trött fortfarande så trött. igår kväll - soffan måste bäddas åt gäster och nej jag orkar inte med den här familjen, den är galen, helt jävla galen och inne i linneskåpet där jag hämtar lakan till soffan måste jag stanna upp.

släcka lampan.

luta huvudet mot hyllan och andas. tränga bort de där tårarna. varför envisas de med att komma?
utan anledning?
står så i några minuter. hör steg i trappan, tänder lampan igen och drar ut de där förbannade lakanen.

och brorJ har fest i helgen, och jag måste dit och det hade kunnat bli jättejätteroligt. men ajaj. G bor ju där med. han kommer garanterat vara där. trasselfia + G = intebranågonstans.

det är i alla fall fint väder. alltid nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där låten... Åh, vad jag tycker om den. Ville bara säga det. Nu ska jag läsa vidare i din blogg. Spännande...

/L