tisdag, juni 27, 2006

there's always something in between

hur mår du?
världens mest förstörda fråga.
för hur ofta vågar någon svara sanningsenligt på den frågan? vad skulle hända om man gjorde det? vad skulle hända om jag svarade jag mår för jävligt, eller nej, jag mår inte alls för de enda känslorna jag har släppt in på länge är tomhet och ensamhet nästa gång någon frågade?

det vill man inte ens tänka på, eller hur? för de flesta vill faktiskt inte ens veta.

men jag vill veta.

så, hur mår du?

6 kommentarer:

Fia sa...

nu vet du ju hur jag mår:)
men jag måste ändå säga. att du skriver vad jag tänker.

trasselfia sa...

och jag måste säga att det känns bra. jag vet inte varför, men det känns bra. :)

Fia sa...

mmm, jag tycker också att det känns bra. wow, någon annan som sätter ord på mina känslor liksom.

Fia sa...

skulle du vilja prata på msn?
maila mig isf på suchalovelylife@hotmail.com
så får du min msn-adress då.
men, känn abslout inget tvång!

Lena sa...

Jag mår utmärkt rent känslomässigt, men jag måste dricka ett glas sprit varje eftermiddag för att stå ut med tryckskillnaderna innan åskan bryter ut och en liten bit av mig blir nervös av den vanan för jag kopplar den till människor som inte alls mår bra, typ Sue-Ellen fruar. Visst är det mysko hur det fungerar. Hur mår du själv idag?

trasselfia sa...

haha, så länge du har en ursäkt till det hela så funkar det väl. ;) jo, idag mår jag väl rätt okej. varken mer eller mindre liksom.