fredag, juni 23, 2006

the further i slide

ok, hemma från jobbet igen, och eftersom jag trodde att jag inte skulle komma därifrån förrän tidigast halv åtta så är det väl okej. men jag är så sjukt trött. sjuk trötthet + midsommar = en dålig kombination, i och med att midsommar är ytterligare en av de där kvällarna då man ska ha jävligt roligt (och i och med att allas förväntningar är så höga så blir kvällen i stort sett alltid ganska misslyckad) och förlåt och jag vet att jag är jättetråkig men jag orkar inte ha roligt ikväll.

fan. jag har blivit tråkig.

jobbet kändes ganska meningslöst, caféet var tomt i stort sett hela dagen på grund av midsommarfirande. A & JL & co kom förbi en stund och klagade på priserna och Jo bestämde att jag skulle komma hem till honom på grillning & alkohol ikväll.

så nu ska jag duscha. och sen bär det av till Jo.

uh.

Inga kommentarer: