tisdag, juni 20, 2006

all prayed up

och jag satt där och försökte kolla på matchen när alla andra satt och skrek om allt annat som kan tänkas och gud vad trött jag är på dessa människor.
de är inte ens de jag brukar umgås med. vad hände med dom? A är kvar, men det är väl allt.
och jag fick en seriös lust att skicka iväg ett sms till Honom. "kom hit och rädda mig, snälla snälla snälla".

han skulle ha lett lite förstående och gett mig en såndär blick och lagt armen runt mig och allt hade varit okej.
uh. jag är totalt hopplös.

anyway... matchen var bra, länge sedan jag såg en spännande match. och vi avgudar ju alla vår henke.

mitt knä är fortfarande fucked up, tror dock att det är okej att springa. ska försöka träna imorgon, så länge jag inte får ett slag på det så borde det hålla.

och jag är SÅ pank. jag. behöver. min. lön. NU.

Inga kommentarer: